hur många bultar finns det i Ölandsbron?

Aaahh...ungkarlsliv! Det tog inte mer än fem minuter efter att fadern, sonen och den helige Audin hade svängt ut från gården förrän jag hade slängt på mig nätbrynjan och börjat äta direkt ur kastrullen. Nu har de varit borta sen i tisdags kväll och ungkarlsfiltret börjar sakteligen försvinna från mina ögon = JAGMÅSTESTÄDA! De kommer hem ikväll och till dess bör jag nog ta på mig kläder, plocka undan alla miljoner pryttlar som hoppade ut ur skåpen så fort de åkte och allt annat skittråkigt som gör att man kan se golvet igen. TRÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT! hoppas de har köpt en present...

Kommentarer
Postat av: Hellepelle

När åker dom igen tro? Så vi kan göra pulverkaffe direkt från kranen och använda air freshener som dusch..

2007-04-11 @ 16:21:42
Postat av: knutte

ååååhhhh du din ...........tack för att du kom ut ur ja du vet ... jag höll nästan på å äta upp min hatt.... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback