bitter är en smak, en färg, en mandel och en dans

Hej ungdomar. Vad har ni gjort idag då? Varit ute i det vackra sommarvädret månne? Solat och badat kanske? Vad jag har gjort? Jo ungdomar, jag har suttit inne och hostat och haft ont i halsen hela dagen (har knappt orkat röka, jag har verkligen fått tvinga i mig och då kan ni ju tänka er hur illa det är) Har inte varit riktigt förkyld på flera år så det vore väl jävligt fint om jag skulle bli det nu när det äntligen börjar ordna upp sig med vädret. Enda fördelen är att jag under dagen har kunnat ta igen lite tv-tittande från de tre veckor då jag inte hade tillgång till tv. Ett jävla slit har det varit men nu börjar det så sakta ordna upp sig och efter Magnum på 4an kan jag nog gå och lägga mig med gott samvete. jag har ju trots allt ont i halsen.

Kommentarer
Postat av: Helle

Uj, uj, uj..akta så du inte klappar dig i av tv-tittandet!
Är oxå lite trött idag..vi försökte verkligen tömma hela rosédunken men trots idoga försök blev det en lite slurk kvar. Orutinerat!!!

Postat av: pappersdrake

pinsamt...

2007-08-08 @ 18:19:36
URL: http://pappersdrake.blogg.se
Postat av: knutte

stckars lilla sjuka du kan man kanske söka på nätet efter huskurer(läs Häxblandningar)med olika örter som är bra mot förkylningar......

2007-08-10 @ 19:46:05
URL: http://tetan.blogg.se
Postat av: pappersdrake

ja, bra idé... nåt med varm öl...

2007-08-11 @ 21:13:11
URL: http://pappersdrake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback