Constantly thank god for Esteban

En liten kort (nåja) kommentar om melodifitt.. nej men vad skriver jag... melodifestivalen...

  • Nån som såg den gravida körtjejen? Min mage är lika stor som hennes och jag är INTE gravid! Jävla tur det i och för sig för om jag vore gravid nu skulle vi få sätta barnet på en antabuskur 5 min efter förlossningen...
  • Jaha ja, vinnarna blev en skitnödig 40-taggare och en tjocksmocka (som min son skulle ha uttryckt det... fin pojke det där...)
  • Jag har varit på gay-klubb med en av de medverkande på scenen.
  • Tack gode gud för att det  snart är lördag igen så att det blir lite kvalitet på den här skiten... The ARK kommer att spöa skiten ur ovan nämnda finalister!
  • Kristian Luuk är en sjuk liten pojke som var det bästa jag har sett sedan min bröllopsnatt!
  • skitlåtar skitlåtar skitlåtar som gick vidare...
  • bitter bitter bitter är jag också verkar det som
  • punktlistor är kul
  • yrseln är lika illa som förut trots min huskur
  • märks det?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vadå, Addis Black Widow var väl bra? :P

Postat av: Helle

Men Tommy var väl fin i sitt plattångade hår? och Anna Boooooooooook(eller hur många o:n det nu ska vara) var väl fin i sitt hela "uppslagsverk" som hon hade på sig..? hahahaha..Arne was here.X

2007-02-04 @ 09:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback