Da fylleblogg

V.s.k.a.r.u.i.m.m.g.k.u-klubben©* presenterar stolt: FYLLEBLOGGEN!
Onna di island inna da sun OR inna de karlstad inna de snow by de blondaz helvetaz fromma da Zäffle witha da mottoz

  • Ät inte ost om du inte har nån, Roger
  • Akta pallen, Fredrik
  • Snälla tant råbiff, det här är jävligt enkelt
  • Aaaahhh, ett 70talsskivomslagsreferensogram!
  • Hörru du, det här skulle jag kunna tänka mig att se!
  • Åh Lars, jättekonstiiiiiiigt!
  • Det doftar kaka!
  • Sikta noga, Stellan!
  • Det var klimpar i mjölken, sa den blinde när han drack ur den lungsjukes spottkopp!
  • Som Växjö-tv, fast bra
  • I en värld av blinda är den enögde konung.
  • Visste du att bitter är en smak också?
  • Vad heter dryg på franska?

Det var bara det vi ville säga! taaaaack!! 
fromma da papperzdrake and da holyhellz




*Vi Som Kan Alla Repliker Ur I Manegen Med Glenn Killing Utantill Klubben©
 


Kommentarer
Postat av: Knutte

Fan va jag älskar dej.. du är ta mej fan mitt ljus i tillvaron.. spelar igen roll hur ledsen jag är så läser jag din blogg så kissar jag ner mej av skratt... puss min söta ängel

2007-02-12 @ 12:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback