eftersom jag inte orkar packa...

tänkte jag skulle dela med mig av min enorma förmåga att kunna texter så här kommer Carolas bidrag till melodifestivalen 2006:

Du finns i varje mandelkvarn, i varje slev
Som Himmler bär en benig get
Bilen den får grilla när vi rör Marianne
Vill fjärta, det rinner
När väderlek ringer

ref: En benig get
en jobbig kund
när vi slår fett
i ris och skum
ett mödomstricks omanlighet
trångt bakom palt - en benig get

Drag-sill aldrig manna-bär, gör bär är jag gris
Fet är en härd, jag slevar is
Ingen ring kan snoppa mig
Det flåsar en grind
Vill fjärta det rinner och väderlek ringer

ref.

Vill fjärta, det rinner
När väderlek ringer

ref.

Ja, jag har aldrig riktigt fattat helt vad Carola menar med den här låttexten men visst är det en klämmig låt?

Kommentarer
Postat av: Helle

Haahahahahahahaha..fan va bra!!!!!!

2007-02-22 @ 18:29:25
Postat av: Debbie

DEN VA BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-02-22 @ 18:42:11
Postat av: papperdrake

Taaaaack =)

2007-02-22 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback