fylleblogg

schlager...
1. Regina Lund - jag har fått höra att jag liknar henne... det vill jag dementera å det bestämdaste!
2. Marie Lindberg - och hon syr egna kläder? ett tips: cool down är jättebra mot nervositet
3. Jimmy Jansson - jag har varit ledare åt honom på en kulturresa tll Örnsköldsvik - han verkar inte ha lärt sig någonting.... jag  är besviken! å jag som har så mycket mer att ge!!
4. Cosmo4 - Cosmopolitan är mycket bättre... och jag är mycket bättre än Cosmo4 med Cosmopolitan i blodomloppet... många Cosmopolitan...
5. Lustans lakejer - olustans plebejer
6. Jessica Andersson - visste ni att mok är kom baklänges??? tack, det var väl egentligen allt jag ville säga
7. Thuresson & Rydé- det Annelie inte har dragit in i näsan är inte värt att dra in! Svante verkar ha valium i blodet...¨
8. Ola, jag vill doppa dig i skirat smör och äta dig som sparris! bäst bäst bäst bäst bäst!




Kristian Luuk har snyggare ben än Jessica... åsså är han roligare...mycket roligare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback