stå grå stå grå STÅ GRÅ STÅ GRÅ STÅ GRÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kan nån komma hit, klappa mig lite försiktigt och säga: "du, ta de här 5000 kronorna och gör nåt kul för så fixar jag flytten åt dig" nån? hallå? inte det nej...

det är så jävla mycket söndag idag så jag har aldrig upplevt något liknande förr, jag tror inte att det har varit så här mycket söndag på hela veckan faktiskt.

hela lägenheten är full med flyttkartonger (minst en miljon säkert!) och det är lika jävla mycket kvar att packa (inte minst jag själv vill bli packad...)

jag har en blåsa i munnen (längst upp under överläppen = AAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJ) som ständigt påminner mig om att smärta faktiskt är en färg också....typ....

jag är så jävla hungrig men jag orkar inte laga någon mat för jag har ingen energi för jag är så jävla hungrig men jag orkar inte laga någon mat för jag har ingen energi för jag är så jävla hungrig för... get the picture? (sv=hämtar du tavlan?)

min klocka på mobilen ringer för att tala om för mig att nu är det minsann dags att gå ner i tvättstugan och byta maskin men det orkar jag inte och mobilen ligger i köket och plingar med fem minuters mellanrum och gött jävla störande är inte det då!!

Det är fanimig inte ens gott att röka trots alla mina enträgna försök! det är illa... JÄVLIGT ILLA!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Life´s a bitch! But then, so are you...
Vilket ödets ironi.
Hahahahaha. Taaaaaaaaaack.
Puss

2007-02-18 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback