Yr pappersdrake

Snurrig utan sprit? Nämen det går väl bara inte... JOOODÅ det gör det! Jag är så här yr I-------------------------I och jag har mig veterligen inte druckit något med alkohol idag... fråga mig inte hur jag gör för det vet jag inte men yr är jag! Som fan!! Kan inte sitta upp utan att det snurrar och att gå är ett äventyr... Det jävligaste är att det inte bara snurrar åt ett håll och inte ens bara runt utan uppåt, neråt, höger, vänster, framåt, bakåt SAMTIDIGT! Som att vara nära att svimma precis hela jävla tiden. Mycket obehagligt... Försökte bota yrseln med moteld igår kväll genom att ta en liten drink så att det kanske skulle snurra åt andra hållet (fast ja, det går ju inte då det snurrar åt alla håll...) men det hjälpte inte det minsta, men å andra sidan snurrade det inte heller MER av drinken... hmm... en idé börjar ta form i min yra men ack så geniala (och sjuka) hjärna.... Jag måste ju helt enkelt ha druckit för lite sprit igår! En sån tur att vi har så mycket sprit hemma!
Men dra på trissor, nu börjar ju melodifestivalen! och här sitter jag och tycker synd om mig... rätt gôtt faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Helle

Solklart fall: För lite sprit,sex, cig, shopping, operett, barnledighet, cash, grädde etc
Åtgärda!

2007-02-04 @ 09:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback