Bored beyond belief

JAMENDETVARVÄLSJÄLVAFANDÅVADTRÅKIGTMANKANHAENLÖRDAGSKVÄLLDÅ!
Saknar min lilla Norénfamilj...
Och inte har jag kokat någon kräm heller... hade ingen citromeliss hemma och då faller ju hela konceptet platt som en pannkaka vilket i och för sig är gott det också men det är ingen sprit i pannkakor och inte heller GI-tillåtet... fan...
MEN, jag sitter just nu och smuttar på en stort glas alfalfagroddar med mycket is. mmmmmmmm.....
(Eric, om du läser det här, vår Baileys är nog snart slut...)
Om jag låter bitter nu så vänta tills groddarna sinar...
Min enda tröst i detta nattsvarta mörker är den blankpolerade skönheten här under (nej Eric, jag har inte publicerat en bild på något inoljat från dina Tigerkallingar men den är grann den också) som jag ska framföra på Svea Rikes vägnät inom en snar framtid. Jag läääääängtar! Så det är inte så jävla synd om mig...
och när man GI-bantar = inte äter kolhydrater, blir man full av bara en klunk groddar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback