Ty jag är ganska hårig om bena, tillika om tarmar och hals

Avgörandets minut var inne. Återigen stod hon öga mot öga med sin fiende.
Hon darrade. Det var en vecka sedan deras senaste drabbning och nu ville hon ha revansch!
Hon klädde långsamt av sig med blicken stadigt fäst på honom. Han ville ha henne naken, det visste hon. De vita valkarna glänste i det bleka morgonljuset. Till sist tog hon av sig ringarna. Hon skulle möta honom helt naken i all sin prakt.
"Gud, om du finns, hjälp mig nu" tänkte hon.
Hon samlade mod, tog en djupt andetag och ställde sig på vågen...
Hon hade segrat!
Hon hade gått ner tre kilo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄL KÄMPAT SYSTER! Keep up the good GI..Eller ner...Eller nåt...Ja.

Postat av: Helle

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannaaaaaaa!
Vad gör du nuförtiden? Varför hör du aldrig av dig?Det var alldeles för länge sen vi sågs...Bor du kvar i samma trea?
Vad jobbar du med?
VI FÅR BRYTA HÄR!!
..Nu avbröt jag mig med mitt underbara leende...

2007-01-26 @ 10:54:26
URL: http://holyhelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback