blandade småhopp

Är man galen eller bara lite trött när:

  • man hör telefonen ringa när den inte gör det
  • ikonerna på skrivbordet rör sig
  • man bloggar
  • man tror och hoppas att Sverige ska vinna esc
  • man tycker att det låter som om kylskåpet skriker
  • man tittar på jerry springer och börjar tycka att karl låter vettig
  • man väntar i en evighet på att ett avsnitt av american idol ska laddas ner från tv-links när det bara tar fem sekunder att gå in på hemsidan och kolla vem som åkte ut


Ja, själv håller jag tummarna för alternativ 1 för jag äter levaxin mot min trötthet...


Kommentarer
Postat av: Helle

Hade det gällt nån annan hade jag varit lite kluven i min bedömning men eftersom det handlar om dig så är saken klar. Klar som korvspad faktiskt.
Du är galen.
Och försök inte fiska sympatier på bloggen så här.
Jag vet att du är galen och jag tycker synd om...alla i din närhet.

2007-05-16 @ 13:36:46
Postat av: pappersdrake

nä det ska du inte göra, jag är ännu konstigare när jag bara är trött

2007-05-17 @ 01:05:09
Postat av: Anonym

Ser ju mig själv som i din närhet..så det var nog en del självömkan i det där oxå..

2007-05-17 @ 14:26:17
Postat av: pappersdrake

ja... och en del självömkan är ju bara patetiskt... MYCKET självömkan ska det vara...

2007-05-18 @ 14:30:16
Postat av: Kakan

Jag förstår. Det låter allvarligt. Det där med Springer tyder på ren och skär galenskap men sen räddar du upp det med American Idol. Ett program för oss riktigt intelligenta och upphöjda människor... Inta galen, bara lite och så kanske lite trött skulle jag gissa! För du har väl inte nallat i knarkskåpet? //kakan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback