ett litet stycke vacker tv-historia

Satt igår kväll och kollade på miss universe och åt choklad som motvikt. de tävlande klonerna skulle precis visa upp sig i klänning (svårt moment enligt kommentatorerna) då det plötsligt händer- Miss USA ramlar! platt på rumpan, ena sekunden gick hon och poserade så man var rädd att hon skulle sträcka något, i nästa sekund sitter hon förvånad på scengolvet. MOOOOAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAA (=dr Evil-skratt)

Så det är så här inre frid känns... jag trodde inte att jag någonsin skulle få uppleva det...


Kommentarer
Postat av: Helle

Ååååh! Jag känner doften av lotusblomma och fred på jorden.. Ska börja med yoga tror jag..
Och för att citera ett väldans roligt tv-programm från 90-talet:
SSSSSSSSSSSSWISCH!!!!

2007-05-30 @ 23:04:23
Postat av: pappersdrake

programm? PROGRAMM???

Postat av: Helle

Lars. Druckit vin. Sorry.

2007-05-31 @ 11:06:23
Postat av: pappersdrake

får gå för den här gången. puss

2007-05-31 @ 12:04:31
URL: http://pappersdrake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback