Varför är den onde klok, varför är den gode dum, varför är allt en trasa?

Därför är MOORE bättre än SOLO:

  • I Solos "ledare" skriver chefred att hon tycker att vi ska njuta av växthuseffektens fördelar såsom den tropiska hettan hon hoppas kommer i sommar = puckopuckopucko
  • I Solo dricker de rosévin blandat med fanta, i Moore dricker de lådvin, blir fulla som illrar och sätter femmor i betyg på alla viner för att de inte kommer ihåg hur det smakade
  • I både Solo och Moore finns ett gäng mer eller mindre avklädda brudar som ger en ångest när man tittar ner på sin egen lite satta lekamen MEN på sid 50 i senaste Moore hittar jag en liiiiten liiiiten cellulit på Elita Löfblad och därmed är min dag räddad.
  • I nästa solo får man en bikini som ska passa på alla (det gör den inte), i nya moore får man en Snickers... I rest my case...
  • solos framsida: aldrig mer akne, bikinidieter, så får du härligaste beach-håret... Moores framsida: 10 säkra tips till sex, surfspecial-guide bland haschplantor och självmordsförsök, onykter journalistik

Alltså jag gillade Solo förr pga deras någorlunda sjuka humor, självdistans, lättklädda killar och en överlag ganska promiskuös härlig inställning till livet. Nu har den blivit en vilja-men-inte-kunna-modetidning där samtliga verkar ta sig själva på alldeles för stort allvar. Vem fan vill ha det.... då kan man ju lika gärna köpa veckorevyn ju.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Same shit, different name.
(Solo o Revyn alltså)
More Moore åt folket..
F´låt, Arne har mig i ett järngrepp!

2007-05-23 @ 10:36:55
Postat av: pappersdrake

ja jag märker det... Det är så att livet passerar Revy men jag ska inte kommentera det Moore, du är inte Solo om denna åkomma vad det verkar. Fan, arne är verkligen King, han har sån Slitz på sina ordvitsar och han kommer på dem med Express fart till skillnad från mig då, jag är ju bara en Gla-mour (mor)

2007-05-23 @ 11:11:40
Postat av: Helle

Oh my goood! Du är nog mer illa ute än jag :)
Good for you!!

2007-05-24 @ 14:12:47
Postat av: pappersdrake

tack och bock

2007-05-24 @ 16:21:21
Postat av: Kakan

Alltså, fick man verkligen en Snickers??? Tror ni de finns kvar? Och kan det ha varit den som bodde under Elitas cellulit? VR går INTE... I don't orkar modefacister...

Postat av: pappersdrake

nä de är jobbiga, ja man kan ju alltid hoppas att det var snickersen som orsakade celluliten, hoppas hon äter fler..

2007-05-25 @ 10:31:38
URL: http://pappersdrake.blogg.se
Postat av: Kakan

Kanske om nån sån dära modefacist får en massa celluliter - kanske blir det modernt då!!?! ett mode som skulle passa moi det. Cellulit-chic.

2007-05-28 @ 17:03:17
URL: http://debbiemcgee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback