alla förkylningars moder...

...verkar jag ha fått. Efter att ha spelat sista föreställningen igår var det som om hela min kropp bestämde sig för att klappa ihop fullständigt. Har i natt haft så ont i halsen så det känns som om jag svalt krossat glas. Jätteskönt att gå iväg och jobba då... nej jag skulle inte tro det... men va fan, nu är det 30 min kvar av arbetsdagen och sen ska jag gå hem och däcka i soffan. Känner hur febern sakta kryper sig på mig... Hade jag varit man hade jag varit död vid det här laget... eller i alla fall sett ljuset i slutet av tunneln... eller möjligtvis Elvis... Tror att jag ska baka en Treo-paj till middag. Vad dricker man till det? Rött eller vitt? Mollipect? Till efterrätt blir det nog pannacotta på en spegel av Otrivin och färska bär. Goddigt!
 

Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

krya på dig!

Postat av: walla

ÄR DET DU SOM SMITTAT MIG DIN JÄVEL!!!!!!!!!!!!! HEHEHE

2008-12-08 @ 15:11:15
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback