Är gin en frukt?

Jag tror ju starkt på att man ska lyssna på sin kropp och till exempel äta nåt salt om man är sugen för det är kroppens sätt att tala om att den behöver mer salt. Därför kändes det som en direkt order när min kropp denna afton beordrade mig att dricka två stadiga gin&tonic, äta en påse japan-mix, en låda kärnfria vindruvor samt fem skivor spickekorv. Ingen idé att argumentera emot där... och nu vette fan om inte kroppen viskar fram att det är dags för en tredje gin&tonic. Hoppas verkligen att det inte är någon allvarlig brist min kropp lider av. Kan detta månne vara symptom på den förskräckliga snäckfebern?

Kommentarer
Postat av: walla

guldfiskar ja, hahahahaha de blev inte riktigt som man hade tänkt från början ;)



har din guldfisk kommit in i den berömda ändra-rösten-perioden. Huga .... fan Anna, vi börjar bli gamla. eller ja menar...snyggare :))

Postat av: Helle

Gino är ju en fruktdessert så självklart är gin en frukt!

Gino är plural=flera frukter.

Dum kanske jag är men blond är jag fan inte!!

2008-10-17 @ 00:03:35
URL: http://holyhelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback