Blästra mitt ansikte och kalla mig Lars

Idag känner jag mig allt bra jävla grann!
Mitt ansikte sitter i knähöjd idag. Så här slapp i skinnet är inte ens min 90-åriga mormor och om jag klämde alla pormaskar och annan dret jag har i ansiktet så skulle jag gå ner 2 kilo... Magnum avundas min ansiktsbehåring. Om jag inte lyfter ordentligt på fötterna när jag går så trampar jag på två av mina dubbelhakor. Vad hände med min persikohy från min fagra ungdom? Jag har för fan fått rynkor på rynkorna! Dessutom har jag hostat hela jävla natten så mina ögon är rödsprängda av sömnlöshet. Jag ser ut som Margareta Winbergs och Lars-Gunnar Björklunds kärleksbarn ungefär och då kan ni ju tänka er... Snyggve...
Om några timmar ska jag iväg till teatern och spela suptant, det kommer inte behövas mycket smink för att den karaktären ska kännas trovärdig...

Kommentarer
Postat av: walla

hahahahaha Lars.... en lars :))) Suptant, jag vill åxå va suptant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback