min mamma jobbar inte här...

...så därför får jag se till att dra min välmanikyrerade tumme ur mitt granna praktarsel och blogga själv dårå.
Mätt och loj efter att ha ätit (sa jag ätit, jag menade våldfört mig på) lammkotletter, potatisgratäng (smör smör smör grädde grädde vitlök och ett stänk potatis), chèvregratinerade rödbetor (ja va fan, det är ju onsdag), gröna bönor och sås (så god att man skulle kunna hälla den på flaska och kalla den parfym - Desmeules no 5, sug på den) sitter jag nu framför datorn med ett glas rött (öppnat ny box idag, flott ska det vara) och tittar på "Beyond the valley of the dolls". En fin film, man skulle kunna kalla den för en parodi på Austin Powers fast gjord på 70-talet och med ambitionen att det ska vara en spännande film med bra musik. Det är den inte. Går ej att beskriva, den måste ses.


Kommentarer
Postat av: Madde

Nämen? Hahah dags att skriva blogg nu? ;) Härligt...mer sånt! Kram

Postat av: Helle

Kan tänka mig att sitta i det Desmeuleska palatset och se ovanstående film om jag får ovanstående meny.

Taaaaaaaaaaaaaaaaaack.

2008-10-10 @ 07:48:46
Postat av: walla

men heeeeeeeej!! välkommen tillbaka till bloggträsket :)

Den grädd & smör gratängen men en touch av potäter gick inte av för hackor hehehe.

fredagskramen på dig

2008-10-10 @ 11:01:50
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback