ormtjusare?

På spa i Israel kan du nu för det facila priset av 70 dollar få ormmassage - dvs de lägger 6 ormar på din kropp som får slingra sig runt för att dina muskelspänningar ska släppa. Jag kan lugnt säga att denna massage skulle ha motsatt effekt på mig. Kan inte se en orm på bild utan att få panik. Fy fan, tänk att hamna på detta spa, gå in och beställa en massage och sedan känna hur det slingrar sig på ryggen... Läste detta på aftonbladet.se och de jävlarna hade mage att lägga ut en bild på eländet också. Denna bild har nu etsat sig fast på min näthinna och jag är säker på att den kommer att ge upphov till många "härliga" mardrömmar under den närmaste framtiden. Att de skriver att det inte är giftiga ormar spelar ingen som helst roll, jag är rädd för kopparormar också. Den enda orm jag inte är så jätterädd för är den enögde byxormen som jag till och med kan hantera med ett visst mått av skicklighet men det är ett helt annat inlägg det.

Kommentarer
Postat av: Madde

åhh jag måste ju åka dit :) Vad häftigt :D:D

Postat av: Anna

ja det är fan olika...

2008-10-28 @ 15:40:36
URL: http://pappersdrake.blogg.se/
Postat av: Helle

Man ska ju utsätta sig för sina fobier så byxormen är väl ett ypperligt sätt.

Utsätt dig ofta&länge säger jag!

2008-10-29 @ 21:18:09
Postat av: Helle

Man ska ju utsätta sig för sina fobier så byxormen är väl ett ypperligt sätt.

Utsätt dig ofta&länge säger jag!

2008-10-29 @ 21:18:16
Postat av: walla

visst är det helt fruktansvärt!!! tack för krya på dig! Typiskt att bli sjuka när man planerat så länge :(( snart är det grattis till oss ;))

2008-10-31 @ 11:59:30
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback