skräll...

fastnade framför en infomercial idag, den handlade om någon form av träningsredskap och det bästa argumentet för att köpa just denna manick var: "inte alla tycker om dyra och smärtsamma skönhetsoperationer". Vafalls? Är detta sant? Gör inte alla det??? Ja för jag tänkte ju precis lägga in mig för en omfattande operation men som tur var frågade jag: "kommer detta att vara dyrt och väldigt smärtsamt?" och  när jag fick höra att "nej det är både billigt och smärtfritt" så svarade jag att " nej tack då får det vara för är det nån som vill att det ska vara dyrt och smärtsamt så är det minsann jag!"
Andra scoop idag är att solen har gått upp, gräs är i regel grönt och päron är en frukt.


Reklam är roligt. Always nya till exempel, där det är en massa radiobilar som kör runt i en binda. Ja för kvinnor utsöndrar ju just radiobilar en gång i månaden och när man känner sig svullen och allmänt dålig ja då är det inte pms man har utan gps...


Kommentarer
Postat av: Helle

Åååååååå Arne!

Postat av: walla

hahahahaha... reklam reklam reklam, älskar dubbningen i reklamen för kolan Riesen och ööööö den där med farfar i knä.

2008-10-15 @ 09:47:11
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack :) Jag har det as jobbigt med det där men börjar lära mig. Tack för uppmuntran!! Kram

2008-10-15 @ 13:30:04
URL: http://madsown.blogg.se/
Postat av: walla

ja men precis :)) rårivna morötter å kålrot haha

2008-10-15 @ 15:16:42
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback