tror jag har fått sömnsjuka

nåt fel är det i alla fall. så här har min dag sett ut hittills:
Vaknade kl 08.00 efter att ha sovit 9 timmar
8-10 vaken äter frukost, ser på tv, läser bok 
10-12 sover
12-14 vaken, äter lunch med min mor, sonen kommer hem
14-16 sover
16-17 ser på tv
17-18 sover
ja, sen har jag varit vaken sen dess då men jag är fortfarande helt slut och har ont i alla leder i hela kroppen. Det är en trötthet som liksom aldrig går ur kroppen och det blir värre för varje dag verkar det som. Skulle kunna gå till läkare men han skulle väl bara säga att det är en infektion som får gå över av sig självt som han sa i somras när jag var förkyld från juli-september.  
Kan i alla fall tala om att det är ganska frustrerande att inte ens orka gå ner och hämta posten när det är som värst.
Nej det börjar väl bli dags att gå och lägga sig igen...

Kommentarer
Postat av: walla

ööööööööööööööööö du sover ju HELA TIDEN!!! Lilla hjärtat...

Postat av: Anonym

ja det gör jag och det är jobbigt

2008-10-23 @ 22:45:39
URL: http://pappersdrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback