hurtig som aldrig förr

Har småstädat lite idag och hittade då min gamla stegräknare...
58 steg behövs för att gå från tv soffan, blanda en gin & tonic och gå tillbaka till tv-soffan. Man får ju se till att inte använda sina krafter i de ondas tjänst! Undrar hur många steg det krävs från datarummet??? Måste undersökas! Praktik framför teori, det har jag förespråkat sedan sexualkunskapen med vår vikarie Diesel-Doris i åttan. Och mycket riktigt, jag lärde mig MYCKET mer i det ämnet utan Diesel-Doris och torr biologibok. Det får inte vara för torrt då blir det för mycket friktion men det kunde ju inte DD rå för. Vem ger ut biologiböckerna nu för tiden? kanske borde det ingå ett litet prov på glidmedel? Nä, dags att se om stegräknaren pallar för ett besök ut till köket igen...  70 steg. Jag kommer att kunna ställa upp i Stockholm maraton om jag fortsätter gå i den här takten! (Note to self: köp mer gin)


Kommentarer
Postat av: walla

bra Anna, motion mellan kök, sovrum och flaskan. Duttitös ;)

Postat av: walla

yes! vilken bra present! Kostar bara 3 miljoner hm... sparasparasparatillHandpeningNUUUU!

2008-10-17 @ 11:15:35
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback