Måste få ur mig lite...

Melodifestivalen igår igen då: Att kalla H.E.A.T hårdrock är i min värld lika sant som att

  •  Filip och Fredrik är roliga
  • Carl-Jan är manlig
  • Skånepolisen är fördomsfri
  • Dansband är bra
  • jag är ful och dum

Sen får ni tolka och tycka som ni vill.

Att se Lili och Sussie uppträda får mig att inse att scenkåthet och talang inte går hand i hand. Det är som med intelligens; vilken idiot som helst kan läsa sig till kunskap, det betyder inte att personen är intelligent. Samma sak gäller alltså artisteri. Återigen, jag tycker som jag vill, ni tycker som ni vill (så länge ni inser att det är jag som har rätt)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag håller med dig i allt (nästan). Men Fredrik och Philip ÄR roliga, jag älskar dom:)

Postat av: walla

dom är bara fjollisar :))

2009-02-16 @ 21:01:13
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback