Tjohooo!

Idag är det ett år sen sedan jag slutade röka! Trodde jag nog aldrig att jag skulle kunna säga! Rökte ca ett paket röda Marlboro om dagen i 17 år så att sluta, eller rättare sagt, bestämma sig för att sluta, var då fan ingen walk in the park. Att maken och sonen tjatade hål i huvudet på mig om att jag skulle sluta gjorde inte saken bättre. Är så förbannat envis så tjat gör att jag bara gör tvärsemot vad alla andra tycker, bara för att känna att jag bestämmer själv. Slå upp envis i NE och där är jag, i fyrfärg. Nej fan det var ett sidospår som nästan hade gjort Helen stolt tror jag minsann... Passande nog slutade jag röka på Dicks namnsdag. Om jag skulle vilja ha nåt annat att suga på men inte kommer på vad så är det ju bara att titta i kalendern för vägledning denna dag.  

Kommentarer
Postat av: walla

tycker du är skitduktig!!! Ola är åxå rökfri nu. Vart det jättelänge!!! HUrra för er båda!!!!

Postat av: Helle a k a "it´s was a little sidestep"

...f***tiooooo..! för att fortsätta rubriken. Ett år sen, det var huggarn! Huggarn får mig alltid att tänka på Enterich och således alltid på pickar. Trevliga alltså. Me det var inte det jag skulle säga utan..Jo förresten, där fick jag vatten på mitt kuvert. Nä men allvarligt, det var ju skitbra det där. Att du slutade alltså. Förra februari, var det då vi tog korten i snön? Vore ju väldans skoj att få se dem nu. På tal om det så var det en jävla massa nya facebook-grupper med SäffleOpera-anknytning. Det räcker ju med en kan man tycka. Less is more som man säger. Fast det är klart ju fler desto bättre brukar man ju också säga. Eller varför inte den gamla klassikern " Man ska inte ropa nästan!" Fasen vad jag kan sakna köket på bryggerigatan. Alla dessa texter och allt kaffe och.. RÖKNINGEN var det ju jag skulle komma fram till. Grattis!!! :)

2009-02-09 @ 13:12:25
Postat av: anna

Sweet. Gillar när du är sådär rakt på sak Helen. :-)

2009-02-09 @ 13:18:03
URL: http://pappersdrake.blogg.se/
Postat av: Helle

Mja.

Hehe.

2009-02-09 @ 14:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback