Jag tror det är en tonåring

Ärligt talat, vem fan tog min söte lille pojk och ersatte honom med denna varelse? I somras hade jag en liten pojke med persikohy och ljus röst. Vad jag nu har är följande: en diffust sammansatt varelse som dryper av svett, flott och hormoner. Lätet påminner ganska mycket om en sälunge med inslag av måsskri ibland. Nya finnar poppar upp för blotta ögat och snart ser man väl inte ansiktet för alla plitor. Skorna är stora nog att kunna användas som längdskidor, fötterna är så blöta av svett att han borde kunna klättra på väggarna och han växer i sån otakt att han nästan kan stå raklång och ändå kunna trampa på händerna. Han kan sova till 3 på eftermiddagen och ändå vara trött igen kl 5. Han dricker minst en liter mjölk om dagen och när han kommer hem från skolan får man stå på håll och kasta in köttbullar i gapet på honom för att han inte ska börja tugga på dörrkarmen eller något annat i närheten. Om en månad fyller han 14 år och snart börjar han nog inse att tjejbaciller inte är så äckligt trots allt. Jag säger bara det att den dagen han kommer hem med en tjej, ja det är den dagen jag betalar in medlemsavgift till stadens skytteklubb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha,ha,ha f-n vad roligt. Ja, inte den svettiga tonåringen, utan du alltså:). Det värsta är att jag tror att det bara är början;).

Postat av: Anonym

Men vart tog mitt namn vägen? Jag blir så trött på blogg.se ibland:(

2009-01-21 @ 20:25:18
Postat av: Kamilla

Men vad f-n...Hur svårt kan det vara? Tredje gången gillt.

2009-01-21 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback