Sexturism

Såhär i lågkonjunkturens tidevarv är det inte lätt för ett stackars arbetslöst offer som undertecknad att hitta något meningsfullt att ta sig för. Jag har funderat på vilket som skulle ge mig mest pengar; att sälja min kropp eller min själ, men kommit fram till att inget av dessa alternativ skulle göra mig till miljonär. Kroppen är för stor och själen är för liten...

Därför har jag nu utformat en helt annan affärsidé som jag nu tänkte presentera (trumvirvel please): guidade stadsvandringar där jag för turister visar och berättar om alla platser där jag fått ligga. Då jag har en mycket språkligt begåvad make räknar jag med att han följer med och tolkar på dessa turer. Vi kommer därför att kunna erbjuda guidade turer på engelska, franska, tyska, italienska och kanske även lite hackig spanska.

Dessa stadsvandringar kommer att finnas i small, medium och large där small är en vandring i stadskärnan samt fika. På mediumturen rör vi oss lite längre utanför centrum med stopp för både kaffe och lunch. Väljer man large, ja då pratar vi dagstur med buss och vi rör oss neråt dalsland och uppåt mot karlstad. Vid anmälan är det bra om man talar om vilken av turerna man väljer samt på vilket språk som föredras på guidningen.

Skulle man välja engelska så kan ett utdrag ur turen komma att se ut/låta så här: "on your left you can se where i once had a so called bortamatch a few years ago. The apartment had very nice stuckatur in the ceiling as i can recall but don't just take my word for it, let's se if anybody's home. The house was built in the 1970's and so was he." Ja typ nåt sånt...


Kommentarer
Postat av: walla

hahahahahahahahahahaha kränkt maten hahahahaha

Postat av: blydagg

Hörde av din man att han nog inte var så där tok-munter över din idé, än mindre att tolka runt folk på franska o visa var du fått stock...

Men jag har inga problem med det ha, ha! Meddela bara var o när turen börjar så ska jag fanimej ta det på ryska, eller kanske norska !!! Tjoss !

2009-06-22 @ 15:19:30
URL: http://blydagg.blogg.se/
Postat av: Camilla

hihihi roligt va det. Hur har du det?

Kram

2009-07-02 @ 23:26:44
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: nope

Om nån frågar mig så har du nog legat på fler ställen än så... Jag vet ;)

2011-02-25 @ 00:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback