verkar ha gått i barndom...

... och inte bara mentalt för en gångs skull utan även fysiskt. Jag har vid 22 års ålder (hrrrm harkel harkel nästan 35 harkel harkel... fan jag fick visst nåt i halsen) fått en jävla massa finnar. Vad händer? Finnar OCH rynkor på en gång! Finns det ingen rättvisa?
Nej, tydligen inte...
Jag har hur som helst kommit fram till att jag håller på att utvecklas till någon sorts mänsklig pysselbok för om man binder ihop finnar, rynkor och andra märkligheter i mitt fagra anlete får man nämligen fram en karta över vägnätet i Ryssland (hitom Uralbergen). Ack så passande så här i ESC-tider som dessa! Undrar hur det kommer att utvecklas... Rysslands vägnät, mina finnar, rynkor o dyl samt ESC...
Lurigt.

Kommentarer
Postat av: Annarki

...and it only gets worse... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback